Hallo zusammen,
ich habe ein Problem mit Hobbyking bei dem ich nicht ganz durchblicke wie ich vorgehen soll.
Ich habe vor zwei Monaten eine Bestellung getätigt und bezahlt. Seitdem warte ich und warte ...
Nachdem ich mich näher mit meiner Auftragsnummer beschäftigt habe stieß ich auf folgende Nachricht, meine Bestellung (Warehouse DE) betreffend:
______________________________
Dear Customer,
Thank you for shopping with us!
Please be advised that due to incomplete credit card information, the status of your order #2003238973 is currently pending.
In order for us to process your order, please kindly submit the front (scanned image or a photo) of your credit card, with the card owner name and the last 4 digits of the card number clearly showing. For your own protection, please be sure to cross out the first 3 sets of numbers on your credit card before emailing it to us.
Once we have verified your card information, we will process your order as soon as possible.
Please be advised that once we have verified your payment; for security purposes, the credit card information which you have attached in the previous email will be deleted.
If you have any other questions, please let me know.
________________________________________________________
So wie ich das sehe, wollen die einen Scan von meiner Kreditkarte ... ?
Ist das so üblich? Oder was soll das alles?
Beim Telefonsupport Deutschland landet man bei einer Nummer in Honkong, bei niemand rangeht ...
Um Aufklärung hoffend ...
Siggi
ich habe ein Problem mit Hobbyking bei dem ich nicht ganz durchblicke wie ich vorgehen soll.
Ich habe vor zwei Monaten eine Bestellung getätigt und bezahlt. Seitdem warte ich und warte ...
Nachdem ich mich näher mit meiner Auftragsnummer beschäftigt habe stieß ich auf folgende Nachricht, meine Bestellung (Warehouse DE) betreffend:
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Dear Customer,
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Please be advised that due to incomplete credit card information, the status of your order #2003238973 is currently pending.
In order for us to process your order, please kindly submit the front (scanned image or a photo) of your credit card, with the card owner name and the last 4 digits of the card number clearly showing. For your own protection, please be sure to cross out the first 3 sets of numbers on your credit card before emailing it to us.
Once we have verified your card information, we will process your order as soon as possible.
Please be advised that once we have verified your payment; for security purposes, the credit card information which you have attached in the previous email will be deleted.
If you have any other questions, please let me know.
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So wie ich das sehe, wollen die einen Scan von meiner Kreditkarte ... ?
Ist das so üblich? Oder was soll das alles?
Beim Telefonsupport Deutschland landet man bei einer Nummer in Honkong, bei niemand rangeht ...
Um Aufklärung hoffend ...
Siggi